j

j

czwartek, 15 maja 2014

Stroje kąpielowe czyli przygotowania na sezon wakacyjny czas zacząć cz 2

Zgodnie z tym co napisałam w poprzednim poście kontynuuje podział strojów kąpielowych. Dla tych pań, które nie mogą się odnaleźć w podziale według typów figury może ten poniższy ułatwi sprawę wyboru:







Stroje kąpielowe dla kobiet z dużym biustem


Duży biust potrzebuje odpowiedniego wsparcia aby mógł się utrzymać. W tym celu strój dla takich pań powinien mieć szerokie ramiączka oraz szeroki pas. Nie polecam strojów z cienkimi ramiączkami  jak i takich nie posiadających ich w ogóle. Chyba nie ma nic gorszego niż zwisający bezładnie biust. Jeżeli lubicie stroje jednoczęściowe dobrze aby były one wyposażone w fiszbiny, które podobnie jak szerokie ramiączka utrzymają biust. A oto moje propozycje:




 











Stroje kąpielowe dla kobiet z małym biustem


Mały biust można optycznie powiększyć falbankami, poziomymi pasami i marszczeniami. Polecam biustonosze na cienkich ramiączkach albo bez. 









Stroje kąpielowe XXL i XL


Przy wyborze stroju kąpielowego dla rozmiaru powyżej 44 należy pamiętać aby nie był on za obcisły. Lepiej aby strój był trochę bardziej wycięty niż ciasny. Najlepiej jednak zdecydować się na stroje jednoczęściowe lub dwu częściowe z szerokimi ramiączkami przy staniku  i zabudowanymi majtkami. Zawsze jeśli nie czujecie się komfortowo w samym stroju możecie użyć chusty lub specjalnych sukienek. 
Na pewno kobiety o zaokrąglonych kształtach nie będą dobrze wyglądać w bikini, monobikini, czy strojach z biustonoszem bez ramiączek (stanowczo odradzam takie pomysły). Lepiej zainwestować w strój jednokolorowy albo z ciemnymi pionowymi pasami po bokach, które świetnie wyszczuplają.   A o to moje propozycje:















Stroje kąpielowe dla ciężąrnych

Również  przyszła mam ma prawo na plaży wyglądać ładnie. O to kilka moich propozycji:










Stroje kąpielowe na lato 2014

W tym sezonie modne są kolorowe połączenia stroju nie koniecznie z jednego kompletu. Wśród kolorów będą królować neonowe jak również zwierzęce i kwiatowe printy. W kwestii fasonów mile widziane są wszelkie asymetryczne cięcia, geometryczne wzory oraz frędzle. Podobnie jak w poprzednim sezonie również i w tym dodatki typu koraliki będą wskazane. Ciągle popularne są bikini, monobikini oraz styl retro czyli  stroje  podwyższonym stanem. O to ile przykładów, które mnie zainteresowało:



 
 





Korzystałam z zdjęć:
bikinarium.pl
www.forum.we-dwoje.pl
www.tiy.pl
www.kostiumy-24.pl
www.kangoo.pl
www.eseranza-fasion.pl
www.elle.pl
www.suerstyler.pl
www.oui.pl
www.feba.pl
bielizna.be
www.mojebikini.pl
www.kostiumy-plazowe.pl
diores.pl
wizaz.pl
nielizna-nocna2.blogspot.pl
obieliznie.pl
kobietamag.pl
poradnik-kobieta.gazeta.pl
www.mowimyijak.pl
www.sklep.modnamoda.pl
www.polki.pl
www.oui.pl
www.mjakmama24.pl
www.tankini.pl
www.papilot.pl
www.kobietawielepiej.pl
www.modoszpieg.blogspot.com
www.hepin.com
www.vitalia.com
www.dobramama.pl
www.dioneaqua.com
www.milimoi.wordpress.com
www.kobieta.dlastudenta.pl
www.lov3.pl
www.stylistka.mojenotki.pl
www.burak.pl
www.e-dzieci.blogspot.com
www.pudelek.pl
www.diores.pl
www.modaxxl.com
ww.obieliznie.com
www.twojaobsesja.pl
www.szafasizelus.blogspot.com
www.snobka.pl
www.pailot.pl

18 komentarzy:

  1. piękne stroje, fajnie, że napisałaś co aktualnie jest trendy :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle jest na co popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  3. piekny wybor kostiumow
    http://zielonoma.blogspot.com/2014/05/li-voglio.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj niektóre z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I weź tu wybierz strój, skoro wszystkie takie ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie napisane ; ) ja w tym roku mam chęć na strój retro !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka naprawdę wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczyłaś mnie tymi strojami dla ciężarnych, nawet nie miałam pojęcia, że coś takiego jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie jestem na etapie poszukiwań nowego stroju kąpielowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sobie kupiłam taki megakolorowy strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam tęczowy z frędzlami:). Świetny post!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pomocny post! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. super stroje! dziękujęza post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zakochana w fasonach retro <3

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę sobie w tym roku kupić jakiś szałowy kostium, wiem że będzie się to wiązać z dużą ceną, ale warto. Ostatni strój kupiłam sobie za prawie 2 stówy i wystarczył mi na 3 sezony + mnóstwo basenów po drodze. Problem w tym że narazie nic ciekawego nie wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny artykuł. Podoba mi się ten różowy strój z frędzlami na mały biust. Może gdzieś taki znajdę. Kupiłam sobie podobny, ale biały na vip-republic.pl https://www.vip-republic.pl/pl/kobieta/stroje-kapielowe/victoria-s-secret-biale-bikini/ Nawet w dobrej cenie, bo dałam za niego jedynie 120 zł, a w innych sklepach jest droższy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy wiesz może czy gdzieś w Polsce dostęp jest bikini, które widać na zdjęciach kostiumów dla rozmiarów 44 i wyżej - na drugim zdjęciu taka jakby fioletowa galaktyka?

    OdpowiedzUsuń